درباره ی ما

خانه درباره ی ما

بیوگرافی دکتر حمید قاسمی

دکتر حمید قاسمی فارغ التحصیل رشته پزشکی از دانشگاه کرمان می باشد، پس از۱۰سال طبابت در مناطق محروم روستایی، ازسال ۱۳۸۴ باگذراندن دوره های آموزشی پوست، مو و زیبایی در ایران و کشورهای مختلف،وارد فیلد کازمتیک یا همان زیبایی شد که تاکنون نیزبطور مداوم درحال آموزش دیدن و طبابت است.

دوره های مختلف تزریق ژل و بوتاکس، مزوتراپی، پی آر پی، رژیم درمانی و دستگاه‌های لاغری موضعی را توسط کمپانی‌های معتبرگذرانده و از دستگاه‎های به روز آنها برای درمان استفاده کرده است.دوره آموزش لیزرهای زیبایی را در سال ۲۰۱۰در سیدنی استرالیا گذرانده و مدرک افسر امنیت لیزرهای زیبایی را دریافت کرده است.

هم اکنون یکی ازمجهزترین کلینیک‌های پوست، مو، زیبایی و لاغری اصفهان با مدیریت ایشان (کلینیک دکتر قاسمی ) خدمات فوق رابا بهترین کیفیت و بهترین مواد مصرفی ارائه می کند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی
دکتر حمید قاسمی

کلینیک تخصصی پوست مو و زیبایی دکتر حمید قاسمی در اصفهان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ارائه خدمات مراقبت های پوستی و زیبایی در حال کار می باشد.این مرکز زیبایی در اصفهان با دارا بودن مجوز از سازمان غذا و دارو آمریکا در داروهای مصرفی و همچنین با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های پزشکی در زمینه پوست و زیبایی توانسته است در صدر نام های پزشکان اصفهان در زمینه پوست و مو باشد.

متخصصین ما درباره شما اهمیت می دهند

در طی یک دهه گذشته تمام تلاش تیم کلینیک پوست ، مو و زیبایی دکتر حمید قاسمی در اصفهان بر این بوده است تا در محیطی آرام بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهند. اکنون شما را با تمامی خدماتی که ما در این کلینیک زیبایی ارائه میدهیم آشنا می نمائیم.

تزریق ژل

تزریق ژل یکی از موثرترین روش‌های جوانسازیست. در پرکننده‌های پوستی یا همان ژلها درصدی هیالورونیک اسید وجود دارد که پس از تزریق جذب نواحی مورد نظر شده و بافت پوست را ترمیمی میکند.

میکرودرم

ميكرودرم ابريژن يك روش غيرتهاجمـي براي لايه‌ برداري پوست است. با اين روش لايه‌هاي شـاخي و آسيب‌ ديده سطح پوست توسط هندپيس برداشـته مي‌شوند و در جوانسازی پوست بسیار موثر است.

میکرونیدلینگ

از آنجا که هر سوزن با ایجاد یک سوراخ کوچک یا کانال میکروسکوپی و ایجاد زخم کنترل شده در پوست پروسه ترمیم را فعال میکند کلاژن سازی و ساخت الاستین در ناحیه درم پاپیلر اغاز میشود

تزریق بوتاکس

بوتاکس یک نوع سم به نام بوتولینوم است که تزریق آن در زیر پوست،سبب فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد و ظاهری جوان تر را برای مدتی ایجاد خواهد کرد.

درمان جای جوش

یکی از عواملی که زیبایی افراد را کاهش می دهد و اعتماد به نفس را از انسان میگیرد جوش و جای جوش در صورت و بدن است. این مشکل به سادگی قابل درمان است و زیبایی شما قابل بازگشت می‌باشد.

کاشت موی طبیعی

این پیوند بصورت یک عمل سرپایی و بدون بیهوشی همراه با بی‌حسی موضعی بوده و شخص متقاضی کاشت مو در حین عمل هیچگونه دردی حاصل از موهای که روی سرش کاشته می شود را حس نمی کند.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یکی از پر مراجعه‌ترین بخش‌های هر کلینیک زیبایی می‌باشد.روش‌های سنتی مانند بند انداختن یا اپیلاسیون و حتی استفاده از کرم‌های موبر کاملا منسوخ شده‌اند و جای خود را به لیزر داده‌اند.

مزوتراپی

مزوتراپی به زبان ساده تکنیک تزریق مکرر دارو با مقدار بسیار کم در انواع لایه‌های پوست است. بدین طریق می‌توان با تزریق ،نتایج درمانی مختلفی را به دست آورد که یک روش بی نظیر جوانسازی است.

رزرو آنلاین نوبت دکتر حمید قاسمی

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر حمید قاسمی با مجهزترین دستگاه ها و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

6

دریافت مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره، فرم زیر را تکمیل بفرمایید. همکاران ما در کلینیک زیبایی دکتر حمید قاسمی با شما تماس خواهند گرفت.

دیپلم و گواهینامه های دکتر حمید قاسمی