دکتر حمید قاسمی | پوست، مو و زیبایی

دکتر حمید قاسمی کلینیک تخصصی بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرونیدلینگ در اصفهان، کاشت مو در اصفهان، میکرودرم در اصفهان

خانه لاغری موضعی با رژیم درمانی | رژیم غذایی چربی سوز

رژیم درمانی چیست؟

یکی از معضلاتی که در جامعه امروزی اکثر افراد با آن سر و کار دارند زیبایی وتناسب اندام می باشد. با روند رشد کم تحرکی جامعه و تغذیه نامناسب شاهد چاقی بسیار زیادی در افراد جامعه هستیم. از همین رو اهمیت رژیم درمانی و لاغری در جامعه امروز بسیار بالاست. همانطور که رژیم بسیار مهم و تاثیر گذار در لاغری می باشد یک پزشک با معلومات بالا و تجربه کافی در زمینه لاغری بسیار اهمیت دارد. از همین رو ما در کلینیک دکتر حمید قالمسی مبحث لاغری موضعی با علم رژیم درمانی را به مراجعین خود ارائه میکنیم. این گونه میتوانیم در یک بستر کاملا علمی و سالم زیبایی اندام را به شما هدیه دهیم.

اهمیت رژیم درمانی و کنترل تغذیه روزانه

اندام های بدن و بافت های آن برای بهتر کار کردن و سوخت و ساز‌های خود احتیاج به مواد مغذی به اندازه کافی دارد تا فرد انرژی خود را بدست آورده و دور از خستگی ، ضعف ، بیماری ، عفونت ها قرار گیرد .از اثرات رژیم غذایی ناسالم می توان به بیماری های زیر اشاره کرد .

  • دیابت ( قند خون بالا )
  • چاقی
  • بیماری های قلبی و عروقی
  • انواع سرطان ها

اگر رژیم های غذایی برای لاغری کنترل شده و زیر نظر پزشک نباشد عوارض از جمله ایجاد چین و چروک بر روی پوست ، ریزش موی سر ، شل شدن پوست و… را به دنبال دارد . کاهش وزن بهتر است با ورزش کردن و چربی سوزی صورت گیرد و غذاهایی حاوی مواد مغذی برای میزان کالری از دست رفته مصرف شود تا عوارض جدی به بدن وارد نکند و بهتر است زمان این لاغری بیشتر و به طور ماهانه باشد نه به صورت هفتگی و فشرده .

خلاصه :

رژیم غذایی باید روزانه ویتامین های بدن و مواد مغذی و میزان کالری از دست رفته روزانه را جبران کند و از غذاهای مانده و فست فودی جلوگیری کنید تا از دست بیماری ها و چاقی در امان بمانید .