دکتر حمید قاسمی | پوست، مو و زیبایی

دکتر حمید قاسمی کلینیک تخصصی بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرونیدلینگ در اصفهان، کاشت مو در اصفهان، میکرودرم در اصفهان

خانه مزوژل دور چشم

مزو ژل چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از مشخصات اصلی بالارفتن سن و از بین رفتن زیبایی افراد خراب شدن فرم طبیعی زیر چشم و افتادگی پوست دور چشم می باشد. بدون شک چشم ها مهمترین قسمت زیبایی صورت هر شخص است. حال شما را با یک روش درمانی این بیماری به نام مزو ژل آشنا می‌نماییم.

مزوژل یک محلول است از ویتامین ها یا همان هیالورونیک اسید تشکیل شده که به صورت ژل به پوست تزریق می شود. هیالورونیک اسید عنصری می باشد که در پوست افراد وجود دارد و وظیفه جذب آب با آن است و با افزایش سن هیالورونیک اسید در پوست شما از بین می رود که نتیجه آن از بین رفتن طراوت و شادابی پوست است. لذا با استفاده ازمزوژل به بازسازی هیالورونیک اسید پرداخته می شود تا بافت های پوستی به درستی در کنار یک دیگر قرار بگیرند و زیبایی و جوانسازی پوست را به افراد هدیه می دهند.

کاربردهای مزو ژل چیست؟

از مهم ترین کاربرد هایی که در مزوژل وجود دارد، پر کردن چین ها و چاله های عمیق در پوست می باشد. به طور مثال با استفاده از روش مزوژل به راحتی می توان به درمان خطوط خنده و یا خطوط عمیق در پوست پرداخت و ناحیه اخم و در برخی موارد چین های عمیق در اطراف چشم را برطرف ساخت . ممکن است برخی افراد دارای گونه های نامتقارن و یا بی فرم باشند که باعث ایجاد چهره ای بی حال می شود.

فرم دهی گونه با مزو ژل

با استفاده از مزوژل می توان گونه هایی مناسب برای این افراد ایجاد کرد و در شرایطی که شاهد گونه های افتاده باشیم می توانیم به لیفت این نوع از گونه ها بپردازیم. دقت کنید که در بیشتر شرایط مشکل گونه برای افراد لاغر وجود دارد که با مزوژل برطرف می شود البته افرادی که صورتی نسبتا لاغر در مقایسه با دیگر قسمت های بدن خود دارند می توانند از مزوژل برای حجم دهی استفاده کنند.

مزوژل دور چشم | دکتر حمید قاسمی
مزوژل دور چشم
مزوژل دور چشم | دکتر حمید قاسمی

تجدید مزو ژل، رمز زیبایی ماندگار

نکته ی دیگری که در رابطه با مزوژل وجود دارد این است که باید هر ماه یکبار به پوست صورت افراد تزریق شود و پس از حدود ۴ ماه می توانید نتیجه آن را دریافت کنید . اکثر پزشکان بر این عقیده هستند که مزوژل نوعی مزوتراپی می باشد که باعث کلاژن سازی در پوست می شود . با این تفاوت که مزوژل خاصیت پرکنندگی فوق العاده ای دارد . همچنین افرادی که پوستشان شل می باشد از این روش استفاده نکنند زیرا امکان افتادگی پوست آنها وجود دارد روش های دیگری مانند لیفت و ژل میتواند اثربخشی بیشتری داشته باشد