دکتر حمید قاسمی | پوست، مو و زیبایی

دکتر حمید قاسمی کلینیک تخصصی بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرونیدلینگ در اصفهان، کاشت مو در اصفهان، میکرودرم در اصفهان

خانه فرم دهی صورت | زاویه فک | زاویه صورت با تزریق ژل

زاویه فک چیست و نحوه زاویه دهی به فک چگونه است؟

زاویه سازی و فرم دهی فک با تزریق ژل – حد فاصل لبه پایین آرواره یک فرد- می توان با ۲ هدف، تزریق ژل پوستی را انجام داد:
۱ – تا جوانتر به نظر برسیم
۲ – تا زیبا تر به نظر برسیم
زیبایی، در چشم بیننده است و بیماران می توانند خط فک خود را هر طور که ترجیح می دهند انتخاب کنند، آن را گوشه دار یا باریک یا خیلی مردانه کنند.بسیاری از مدل ها و کسانی که صورت زیبایی در نظر عموم مردم دارند صورت‌هایی با زوایای طبیعی دارند. اما با پیشرفت علم پزشکی همه می توانند زیبایی را برای خود بسازند.
از کار افتادگی خط آرواره، استخوان و بافت نرم، در اطراف خط آرواره با خط آرواره یکنواخت می گردند، و در زنان، جمجمه، با حرکت آرواره به عقب می رود. این ویژگی ها باعث از بین رفتن نظم ساختاری در قسمت خط آرواره می شود. این از دست دادن نظم ساختاری در فک، همچنین به از کارافتادگی گردن کمک می کند. اگر هدف بیمار این است که تا آنجا که ممکن است به طور طبیعی، جوان به نظر برسد، ساختار خط فک، باید با جایگزینی توسط ژل های تزریقی پوستی، بازسازی شود.

فواید تزریق ژل پوستی وفرم دهی صورت

تزریق ژل باعث بهبود اندازه فک می‌شود. برخی از بیماران نیاز به تزریق ژل پوستی دارند تا خط آرواره شان را تا جایی نزدیک اطراف گوش شان بالا ببرند.

باعث بهبود شکل فک شود

برخی از بیماران نیاز به حجم بیشتری در جلوی فک خود در چانه دارند و برخی از بیماران نیاز به حجم بیشتر در گوشه فک خود دقیقاً زیر گوش دارند و بعضی از آنها فقط نیاز به مرتب کردن خط فک با توجه به فک پایین‌شان با تزریق در شیار پیش فکی دارند: بیمار، ارزیابی خواهد شد و دکتر با بیمار درباره آناتومی و نحوه بهبودی آن ها، بحث خواهد کرد.

باعث بهبود خط فک بعد از جراحی پلاستیک شود

اغلب خطوط فک در نزدیکی گوش‌ها پس از جراحی پلاستیک بد شکل می شود. تزریق ژل پوستی برای بازسازی این ناحیه می تواند ظاهر طبیعی‌تری ایجاد کند.

باعث بهبود خطوط فک از کار افتاده می شود

در حالیکه ما پا به سن می گذاریم، نظم ساختاری خط آرواره ما از بین می رود. این را می توان با تزریق ژل پوستی جبران کرد.
تقارن خط فک : عدم تقارن خط فک را می توان با درمان تزریق ژل پوستی بهبود بخشید.