دکتر حمید قاسمی | پوست، مو و زیبایی

دکتر حمید قاسمی کلینیک تخصصی بوتاکس در اصفهان، تزریق ژل در اصفهان، مزوتراپی در اصفهان، میکرونیدلینگ در اصفهان، کاشت مو در اصفهان، میکرودرم در اصفهان

خانه تحریک کلاژن سازی چیست؟
میکرودرم ابریژن

تحریک کلاژن سازی چیست؟

یکی از مهمترین ترکیباتی که موجب شادابی و زیبایی پوست می شود کلاژن است. کلاژن در واقع باعث جوان ماندن و ارتجاعی بودن پوست می شود. در واقع کلاژن پیری را به تعویق می اندازد. برای داشتن پوستی شاداب و با طراوت نیاز به سطح بالای کلاژن در پوست خود دارید. ما در کلینیک دکتر قاسمی یکی از معتبرترین مراکز تحریک کلاژن سازی در اصفهان این خدمات را به شما ارائه مکینم.

برای کند کردن روند پیر شدن باید دنبال راهی باشید که کلاژن های موجود در پوستتان را حفظ کنید. همچنین روند کلاژن سازی را در پوستتان تحریک کنید.یکی از مهمترین راه ها برای کاهش دادن سرعت روند پیری داشتن رژیم غذایی مفید و کارآمد است. با داشتن یک رژیم غذایی که تمامی مواد مورد نیاز پوست را دارد می توانید به تولید کلاژن سازی در پوستتان کمک کنید.

میکرودرم ابریژن

تحریک کلاژن سازی و ترمیم پوست با درماپن

تا اینجا متوجه این موضوع شدیم که اهمیت وجود کلاژن در پوست و کلاژن سازی در پوست تا چه میزانی در زیبایی و جوان ماندن پوست شما تاثیر دارد. در میکرونیدلینگ که به درمان تحریک کلاژن سازی نیز معروف است با القای تولید و تحریک کلاژن سازی و ترمیم پوست با درماپن به رفع و یا کاهش شدت مشکلات پوستی مانند جای جوش و آکنه صورت و ترک‌های پوستی کمک می‌کند.
روش تحریک کلاژن سازی و ترمیم پوست با درماپن همچنین در برخی روش‌های ضد پیری خاص مانند جراحی پلک چشم و لک‌های ناشی از مواجهه با نور خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد.
میکرونیدلینگ علی‌رغم نقشی که در رشد موها دارد در درمان ریزش مو مؤثر نیست. اگر دچار مشکلات پوستی هستید که به درمانهای خانگی یا سایر درمانها مانند لایه‌برداری صورت جواب نمی‌دهند و از وضعیت جسمی خوبی برخوردار می‌باشید کاندید خوبی برای انجام میکرونیدلینگ محسوب می‌شوید.
استفاده از روش تحریک کلاژن سازی و ترمیم پوست با درماپن می‌تواند گام نهایی پیش از اقدام به هر نوع عمل زیبایی برای رفع مشکلات پوستی مانند پیری و سایر موارد باشد. درباره میکرونیدلینگ مطالعه کنید و با پزشک متخصص پوست صحبت کنید تا ببینید آیا این روش گزینه مناسبی برای پوست شما هست یا خیر.